Klubaften

Klubaften er et tilbud til de unge i udskolingen på Helhedstilbuddet Skovmoseskolen. Her kan de opleve samvær og aktiviteter med fokus på ungdomsliv og ungdomskultur. Vi tilbyder alsidige aktiviteter, lege og ture foregår ofte på tværs af alder og tager udgangspunkt i de unges interesser.

Klubaften er med til at give de unge et tilbud om en meningsfuld fritid i trygge rammer med den nødvendige støtte. Alle unge får mulighed for socialt samvær med andre unge i forskellige fællesskaber. Venner, kammerater og kærester er noget, der fylder meget i de unges hverdag og har et særligt fokus.

Klubaften er med i en netværksgruppe med andre klubber med samme målgruppe. Det er gennem dette netværk, at vi eksempelvis arrangerer sports- events og fester. En stor og vigtig del af Klubaften er muligheden for at spise aftensmad sammen med sine venner.

Alt det praktiske

Shape Created with Sketch.